Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op veel voorkomende vragen die onze klanten hebben. We streven ernaar om je zo goed mogelijk te informeren en eventuele twijfels weg te nemen. Als je toch nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ik zoek een specifieke kraal of ander product, maar kan deze niet vinden. Kunnen jullie helpen?

Jazeker, we gaan in ieder geval wel ons best doen! We zijn flexibel in ons aanbod en zoeken graag naar mogelijkheden. Neem contact met ons op en we kijken wat we kunnen doen. Mocht het in ons assortiment passen dan is er meestal wel een mogelijkheid. Stel de vraag met specifieke uitleg over de kraal of het product (kleur, grootte etc.) dan kunnen wij gaan zoeken voor u.

Zijn de reviews betrouwbaar?

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Wat als ik een verkeerd of beschadigd product ontvang?

Op het moment dat een pakket beschadigd binnenkomt raden we u aan om meteen foto's te maken zonder te openen, en na de foto's maken pas te openen om te kijken of de producten nog netjes en onbeschadigd zijn. Mochten er producten toch beschadigd zijn, neem dan direct contact met ons op, dan zoeken we samen naar een mogelijke oplossing. 

Heb je nog vragen?

Neem gerust contact met ons op via het contactformulier of bel ons direct.