Heb je een klacht? We lossen het graag op!
Garantie:
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Klachten:
Oeps! Is er iets misgegaan met je bestellingen? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Geen zorgen, we staan voor je klaar om het snel en goed op te lossen!
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door het formulier hieronder in te vullen of te mailen naar: info@sideja.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Hoe meld je een klacht?
1. Via het formulier hieronder: Vul het formulier hieronder goed in, en beschrijf wat je klacht is.
2. Per e-mail: Mail ons op: info@sideja.nl,
Wat kun je verwachten?
- Snelle reactie: Binnen 24-48 uur krijg je antwoord.
- We denken met je mee: Samen vinden we de beste oplossing.
- Duidelijkheid over retouren: Check ook ons retourbeleid.
Veel gestelde vragen:
- Kan ik mijn klacht telefonisch doorgeven?
Het kan via whatsapp, en bij uitzondering kan het telefonisch, na contact daarover gehad te hebben via e-mail of whatsapp. - Wat als ik het niet eens ben met de oplossing?
We zoeken altijd naar een oplossing samen met u waar je blij van wordt, waarbij u blij wordt dat je goed geholpen bent, dat is ons streven. - Hoelang duurt de afhandeling?
We doen natuurlijk ons uiterste best om het zo snel mogelijk op te lossen.
We willen dat je blij bent met je bestelling. Laat ons weten als er iets niet goed is, dan fixen we het samen.